Powered By Blogger

Wednesday 3 February 2010

My Queen...Jamilah Bakar

Di sini ku titipkan wajah permaisuri hatiku...buah hatiku dan jantung ku...Mila
Aku telah dinikahkan pd 28hb Dec 2009. Kenduri sebelah rumah Mila 13 Dec 2009. Kenduri rumah aku 26 Dec 2009.

Di sini juga aku ingin melahirkan rasa syukur ke hadrat Allah s.w.t kerna telah mengurniakan aku hadiah/nikmat yang berharga yakni aku bakal menjadi ayah tak lama lagi..Alhamdulillah..

Hari ini, lebih kurang sebulan kandungan anak ku..Isteriku pd awalnya mengalami alahan yang agak teruk sehinggakan aku mengambil keputusan untuk menghantar nya pulang ke kampung dgn tujuan untuk menukar angin..dan syukur ia agak membantu..Aku pasti akan mengambilnya kembali pd hari raya cina nanti...12 to 17 Feb 2010.

No comments:

Post a Comment

Search This Blog